Inte mycket att säga...

God morgon! Idag har jag inte mycket alls att skriva, är trött som bara den och längtar hem till sängen.
Ikväll tänker jag dock försöka mig på lite spinning och sedan kommer ju Patrik hem. Kanske får ta mig en powernap nånstans däremellan. Men eftersom jag är väldigt dålig på att kunna  slappna av och somna när jag egentligen inte har tid, så lär jag ju inte kunna det idag heller och får därmed gå omkring som en zombie (stavas det så?) hela dagen.

Lönesamtalen på jobbet är avklarade och nu är det bara att se fram emot det glädjande beskedet! Nä skoja bara, det är nog inte så mycket att se fram emot i år heller... Man jobbar och sliter men får ingenting för det. Men det är väl så det är. Inget att göra åt. 
Nej men usch vad jag blev tråkig nu.. Tänk glada tankar istället! Ikväll kommer Patik hem och snart är det helg, och det innebär grillning och mys på hög nivå! Jippie!

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe..

Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0