Ikea och spinning

Jag kom för några dagar sedan på att jag vill köpa en ny Tv bänk och soffbord. Har hittat det perfekta på Ikea också. Jag har bara inte bestämt mig för vilken färg jag vill ha. Vit, svartbrun eller valnöt? Tror valnöt kan bli bra, om bara färgen är snygg i verkligen också, i katalogen såg den bra ut.
Har en hel del annat jag skulle vilja shoppa också, så jag tror jag ska ta mig ett litet samtal med min sambo ikväll och höra om vi inte kan åka till Sundsvall nån helg framöver. Det kan komma att behövas lite övertalning och mutning, men det kan det vara värt :) Oh, nu slog det mig precis att jag faktiskt inte har pratat med Patrik något idag. Får ta och slå han en signal nu och kolla om han lever... Inget svar. Ska man bli orolig? Nä, han sitter väl i nån skogskoja utan täckning där uppe i norr förstås.

Igår hade jag mitt boxingpass med bara 4 (!) stycken anmälda. Märks att det börjar bli sommar nu för det slår aldrig fel. Av någon anledning så slutar folk i Strömsund att träna i maj. Konstigt. Själv tycker jag att jag får mer energi och vill träna ännu mer när det är ljust och varmt om kvällarna.. kvällarna blir längre på något sätt. Så, ikväll blir det iallafall 35 min spinning för min del och sedan lite träning i skogen med vovven...

Koncentrerad Tila...

Nu ska jag jobba lite till och sedan hem och äta paj!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0