Godmorgon Onsdag!

Halva veckan har snart gått och redan imorgon kommer Patrik hem! Igår blev det spinning (skönt och hårt pass) och sedan te i soffan framför Desperata hemmafruarna. Vääldigt spännande avsnitt igår! :) Längtar till nästa vecka så man får se hur det går.

Malena Ernman gick vidare till finalen av Melodifestivalen på Lördag också! Grattis till henne och hoppas det går bättre för Sverige nu med ett mer annorlunda bidrag än de senaste åren... Jag tror antingen hon hamnar bland topp 3 eller så blir det plattfall och hon hamnar sist. Jag tänker iallafall sitta bänkad framför TVn.

I eftermiddag ska jag på en halvtimmes massage och ikväll ska jag vara lite social med vänner... träningen får vänta tills imorgon.


Bild från i våras - äntligen är all snö borta...

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0