Björnspår...

Nu har vi precis ätit middag, tacos blev det ,och snart väntar film och mys i soffan. I helgen har vi vårstädat ute, rensat bort alla löv ur rabatterna och försökt göra lite fint inför sommaren. Nu ska jag bara köpa en ny utemöbel.. Har hittat en modell som jag vill ha, ska bara försöka hitta den till ett normalt pris också (den jag hittade gick på 7000kr och det betalar jag inte).

Igår eftermiddag gick jag, Patrik och Tila på en promenad på rävstigen, som ligger ca 100 meter från vårt hus. Och när vi går där så ser vi helt plötsligt björnspår (!). Vi tror det kan ha varit en hona med unge, fanns både stora och små spår, och dem såg väldigt färska ut... Men Tila reagerade iof inte nämnvärt så jag tror nog ändå att dem kan ha varit några dagar gamla. Tur. Känns så jäkla läskigt. 

Nu ska jag ta och umgås lite med Patrik som åker tillbaka till Kiruna imorgonbitti. Sedan väntar en påse chips och filmen Australia!





Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0