Avslappning

Ikväll är det nästan storm ute! Det låter som att fönstren ska blåsa sönder och taket ska lyfta. Men jag har trots det försökt mig på en liten promenad ikväll. Blev ingen igår när det regnade och dagens kan väl iof knappt räknas heller. Jag bestämde mig för att vända om och gå hem när kepsen flygit av två gånger!

Idag har annars varit en riktig avslappningsdag. Jag har varit på massage och solat lite solarium på pigget. Kände mig så frusen och trött så det behövdes verkligen. Hoppas sommarvärmen kommer som dom lovat till helgen. Det skulle va så otroligt skönt! Jag köpte en klänning häromdagen som jag tänkte inviga då, om vädret tillåter...



Nu tänker jag göra en kopp te, lägga mig under filten och kolla på TV och läsa bloggar resten av kvällen. I morgon väntar en lång dag på jobbet...

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0