Spinning och TV

Har ganska precis kommit hem från ett helt sjukt jobbigt spinningpass. Hade tänkt gå en långprommis när jag kom hem, men jag kände mig skakis i både ben och armar (?) av någon anledning... Så det blev soffläge istället. Innan soffan har jag dock startat en maskin med tvätt, klippt klorna på Tilis och dammsugit nedervåningen. Jag har helt enkelt väldigt svårt att bara göra ingenting på kvällarna, jag hittar alltid på nånting som "måste" göras just ikväll, hur trött jag än är..  


Min lilla vovve fyller förövrigt 2 år idag. Stora tjejen har hon blivit nu. Sjukt vad tiden går fort...

 
Nu börjar snart Den rätte för Rosing. Jag hade lovat mig själv att inte börja kolla på det, men nu är jag fast. Sedan är det Desperate housewives, som om jag inte minns helt fel slutade väldigt spännande sist..

Nu ska jag tända lite ljus, koka te och krypa ner under filten...

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis Tilis!

2009-03-18 @ 09:51:32
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0