Produktiv helg!

Hej!

Ny vecka nu igen, tiden går alldeles för fort. I helgen har jag gjort väldigt mycket, bra saker, om jag får säga det själv. Jag har spikat ihop och monterat garderoben till hallen (bildbevis nedan), målat, satt upp tavlor, ljusstakar, en lampa, gjort morotskaka och tacopaj. Plus att jag hunnit med promenader, städning, tvättning och annat...
 

Spikar för fullt..

Klart!

Nu ligger jag i sängen och bloggar och längtar efter Patrik, som i och för sig precis har åkt, men eftersom han blir borta ända tills på lördag så känns det redan jobbigt... Men, man får väl se det positiva i det hela - jag får ju hela sängen för mig själv, och jag kan ägna mig åt tjej-grejer hela veckan! :)

Nä nu ska jag ta och stänga ner här och försöka somna. Imorgon väntar jobb och efter det frissan. Äntligen! Mitt hår behöver verkligen toppas igenom nu! Efter det ska jag försöka hinna med en långpromenad och sedan är jag öppen för förslag. Någon? 

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Tjejgrejor!! HMHM jo jo!

2009-03-25 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0