Ny vecka - nya tag

Hej!

Så, nu sitter man på jobbet igen och längtar ut i solen. Det är såå härligt att det börjar bli varmare ute och det närmar sig vår. Hade till och med tänkt ta på vårjackan i morse men ångrade mig i sista stund. Tror den får vänta någon vecka till.

Denna vecka kommer att tillägnas träning och åter träning. Har blivit alldeles för mycket av det goda den senaste tiden.

Patrik åkte iväg på jobb klockan fyra i morse och kommer hem sent torsdag kväll. Tråkigt att vara själv, men det är väl bra att vara ifrån varann lite också så man får längta.

Imorgon kommer garderoben från Ikea så till helgen ska den monteras och det ska fixas en massa hemma! Lister ska komma på plats och det ska målas och skruvas. Kul tycker jag, mindre kul tycker min sambo ;)

Nu ska jag göra ett ryck med mailen.

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0