Måndag igen...

Tillbaka på jobbet och sliter och känner mig väldigt trött. Troligtvis för att man är lite jetlagd (?) fortfarande.
Imorse åkte Patrik iväg till Luleå så jag blir ensam hemma i några dagar. Mer ensam än vanligt till och med eftersom min Tila är kvar i Skellefteå. Patrik åker förbi där och hämtar upp henne på vägen hem senare i veckan...

Ikväll blir det Boxing och det är fullt pass den här veckan. Skoj. Ska försöka mig på mycket träning nu under dessa dagar jag är själv. Annars är det så mycket annat som ska fixas.

Annars så längtar jag grymt mycket tillbaka till värmen, eller efter den svenska sommaren. Just nu är snö och vinter det sista jag vill ha (men det verkar bara komma mer och mer).

Nu ska här jobbas!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Mia

jag har missat att läsa din blogg.. det hände ju inget där under thailand vistelsen ;) Jag ringer en sväng ikväll :)

2009-03-05 @ 12:55:20
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0