Helgen snart slut..

Söndag eftermiddag och jag sitter och jäser efter en god middag med tonfisksallad och vitlöksbröd. Ikväll har jag visst lovat göra en ananaspaj, så det får bli en sån framför tvn och One three hill och Gossip girl. Gott!

Helgen har varit väldigt lugn och jag har hunnit med en hel del pyssel hemma. Har bl.a målat en spegel vit (tidigare trä) och lackat en byrå. Hade för en kort stund tänkt att gå ut på Grand igår, men efter ett vinglas i soffan så kändes det mycket skönare att vara hemma och kolla på en film istället...

Idag har vi varit ute på en härlig skogspromenad, jag, Patrik och Tila. Vädret kunde dock ha varit lite bättre, det snöade och blåste en hel del...






Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va mysigt med snö!

2009-03-09 @ 12:40:58
URL: http://mariapaulina.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag kan dock inte hålla med föregående talare!!

2009-03-10 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0