Godmorgon..

Idag är det torsdag, tidig morgon, och solen skiner redan utanför fönstret. Det är så typiskt att det ska vara strålande väder när man jobbar. Har hört det ska bli sämre till helgen, såklart...

Igår kväll blev (som vanligt) en softarkväll i soffan, efter en långpromenad i blåsten. Jag hade även tänkt plantera om lite blommor hemma. Mina fönsterblommor i köket har blivit alldeles för stora att ha där, så jag tänkte ställa dem i större krukor på golvet istället. Jag köpte med mig nya mindre blommor att ställa i fönstret, jord, men glömde såklart innerkrukorna. Typiskt mig. Men men, får fixa dem ikväll istället.
Ikväll kommer även Patrik hem. Skönt. Börjar kännas jobbigt nu att han är borta så mycket. Hoppas det vänder och blir bättre snart....

Nu ska jag göra ett ryck, återkommer säkert under dagen.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0