Godmorgon fredag!

Nu sitter jag på jobbet, började lite tidigare idag, tänkte att jag skulle ta mig hem lite tidigare också så jag får vara hemma med sambon lite extra. Kan behövas eftersom han är borta så mycket, och har andra planer än jag för helgen...

Idag vaknade jag med en sprängande huvudvärk, som jag hoppas snart går över. Känns som att den här dagen kan bli väldigt lång annars...
Jag planterade förresten om blommorna igår. Blev väldigt bra om jag får säga det själv! :) Synd bara att de skitiga fönstren som gömt sig bakom de stora blommorna syns nu när de nya är en fjärdedel så stora (om inte ännu mindre). Får ta och göra nånting åt det i helgen.

Ikväll blir det förhoppningsvis någon god mat hemma. Om jag bara kunde komma på vad. Kanske har man sån tur att maten är klar och står på bordet när man kommer hem... Det skulle va lycka!

Nu ska jag ta och hämta en kopp kaffe så jag vaknar till. Sedan blir det lite statistik och jobb.


Ungefär såhär glad känner jag mig nu...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0