Fredag fredag fredag

Herregud vad denna vecka har gått fort. Redan fredag igen och ikväll blir det hemmamys med mina favoriter, med god mat, ostbågar (var så grymt sugen på det igår), och Let´s dance. 
Idag ska Patrik till åka och låna hem lite tapetprover också så att vi kan kolla och försöka bestämma vilka färger vi ska ha i vardagsrummet och alla rum på övervåningen. Känns skönt att det inte är så länge tills det påbörjas.
 
Här om dagen klickade jag hem lite grejer från Ikea också, bl.a en garderob som vi ska ha i hallen. Det blir nog bra med tanke på att vi har en så liten hall och man gärna vill ha någonstans att hänga in kläder som sällan används. Blir så trångt att ha allt hängandes på hatthyllan. Garderoben är iallafall svart och vit, och jag tror den kommer att passa bra till de grå väggarna och ekgolvet. 

Nu ska jag jobba lite, men först hämta en kopp kaffe.

Kram på er

   


Kommentarer
Postat av: Mia

kom ihåg expotech.se! hehe

2009-03-06 @ 16:52:01
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0