Kärleksmums...

Äntligen är den här dagen snart slut! Den har varit såå otroligt lång och jag kan inte fatta att det bara är onsdag idag?! Huvudvärken har varit något bättre idag, men jag känner att det är förkylning eller något på gång. Jag har varit helt slut i kroppen och ögonen känns ansträngda av ingenting.

Ute blåser det och på ca en timme har temperaturen sjunkit från 12 till 5 grader. Det känns svinkallt och det skulle inte förvåna mig om det snart börjar snöa också. I Kiruna, där Patrik är, var det tydligen snöblandat idag. Känns inte direkt som vi är inne i juni och att det är midsommar om 2 veckor...
 
Ikväll har jag varit så jäkla sugen på något sött. Några gånger per månad får jag ett sånt jäkla sötsug av nån konstig anledning och som synd är så inträffar aldrig dessa stunder under en helg då man kan äta utan att få dåligt samvete... Så, ikväll efter middagen smällde jag i mig 2 st (!) kärleksmums. Supergott var det! Men när tanken på att ta en tredje kom så fick det vara nog och jag drog på mig skorna och gav mig ut på en timmes rask promenad istället... Det som är så konstigt är att jag egentligen inte gillar och nästan aldrig äter kakor och godis (förutom till kaffet ibland, men det är ju mest bara för att). Vet inte vart detta sug kommer från? Måste nog göra mig en kopp rabarber och grädd-te och hoppas på att det håller mig från att smyga upp till frysen igen...

Efter jobbet idag gick jag in på Andreés för att kolla om jag kunde hitta något för presentkortet jag haft liggandes i plånboken sedan i julas. Och jag kom faktiskt därifrån med både en jacka och ett par träningsbyxor! Jackan användes till promenaden redan ikväll och byxorna invigs nog på träningen imorgon...

Försöker lägga in bilder på dagens shopping, men det funkar ju självklart inte.. jävla blogg.se
Ni får se imorgon istället...

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0