1 Juni

Nu är det äntligen sommar! Så grymt härligt väder det har varit hela helgen. Har inte haft tid att blogga någonting så en kort sammanfattning kommer här...
I fredags kväll kom Patrik hem från Kiruna och efter lite mys och chips i soffan gick vi och la oss ganska tidigt. Vaknade av att solen lyste genom fönstret på lördagsmorgonen och vi började dagen med en lång frukost. Sedan var det dags för köpmannamarknaden så vi tog med oss Tila och knatade ner på byn. Men det var inte så mycket att skryta om där nere måste jag säga. Vi gick ett varv och sedan hem igen... Vi solade, klippte gräs och drack en öl hemma på gården och på kvällen kom Jessica förbi på middag. Trevligt! Jag var ett tag väldigt sugen på att följa med tjejerna ut på galej, men blev så jäkla trött efter middagen så det blev en slö kväll framför TVn istället. 
På söndagen var det ju också strålande väder så vi tog en långpromenad direkt på morgonen och sedan bar det iväg till Tännviken en sväng. Skulle gratta Patriks mamma på morsdag och passa på att bada lite tänkte vi. Men i Tännviken blåste det riktigt kallt så det blev inget bad och vi åkte ganska snart hem igen.

På kvällen åkte vi ut med bilen och kollade lite och gick en sväng i skogen. Och tro på fasiken att även där hittade vi björnspår! Är dom överallt nu?!
Tyvärr hade jag inte med mig kameran när jag var ute denna gång heller, men vi gick till en liten vik där det jättefint. Solen sken och det var nästan vindstilla.

Nu ska jag äta ett par mackor, dricka kaffe och göra lite mail.

Ha en trevlig dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0