Mellandag

Hej på er alla, och tack för att ni fortfarande läser fast jag har varit så dålig på att uppdatera!

Idag är det -20 grader här och jag som har legat förkyld i ett par dagar nu trotsade kylen och gick en promenad med P och Tilis. Underbart att få komma ut och få lite luft och helt galet vackert ute är det!





 

Nu ska jag och mina raggsockar bädda ner oss i soffan, dricka en kopp kaffe ur min nya julklappsmugg (se bild ovan, gissa vilken som är min..) och äta supergoda toscamuffins med hjortronsylt. Allt för att bli fri förkylningen så jag orkar med shoppingen imorgon, för då bär det iväg till staaan! wihoo. En nyårsoutfit står på listan tillsammans med lite smink och annat.

Hoppas ni får en bra dag/kväll och att ni har haft en GOD JUL framförallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0