Kajsas Kafékakor

Hej på er!

Sitter på jobbet och tar ett par minuters rast. Jessica lyckades kränga en låda med supergoda chokladkakor till mig tidigare och dum som jag var så öppnade jag lådan och kunde självklart inte sluta äta. Detta slutade med en väldig värk i magen. Känns mig sjukt illamående just nu.. men gott var det och ikväll ska onyttigheterna förbrännas! Afro Power Dance och 30 minuter Core hade jag tänkt hinna med. Blir väl även en promenad med vovven förstås. 

Idag har det varit underbart väder ute! Minusgrader, solsken och vitt på marken.  Hoppas det blir likadant till helgen så man kan få ta vara på solstrålarna som ges, men jag tvivlar.

Trevlig eftermiddag och kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0