Skottlossning

Godmorgon,

Jag förstår inte vad dem är med mig? Jag är så sjukt trött hela tiden. På kvällarna kan jag somna sittandes i soffan klockan 20.00 och det kan jag lova aldrig har hänt förut. Nu sitter jag som en zombie på jobbet och kan knappt hålla ögonen öppna. Finns det någon annan som är så här? Är det årstiden eller kanske en ny förkylning som spökar? Jag hoppas på det förstnämnda...

Ikväll kommer Patrik hem och jag ska packa inför resan till Sunsvall imorgon. Det ska bli så otroligt skönt att komma iväg ett tag! Jag ska även ut med Jessica en sväng ikväll och träna med Tila. Gick inte så bra som jag trodde det skulle gå igår när vi var ut, så vi måste testa en gång till... Tila är lite ovan med smällar i samband med apporteringen så det är det vi tränar på. Jessica är en ängel som ställer upp med bössa och allt! :)

Nu är det dags för lite kaffe. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0