Tröttast!

Det blev ingen resa till stan igår. Vi var bara hemma och myste hela dagen istället och tog långa promenader i det fina vädret som var. På kvällen hamnade vi på Corner och där var det totalt värdelöst! När vi kom dit vid 23-tiden så var det endast två pers på plats. Sedan började det i och för sig rulla in lite fler, men jag känner idag att jag hellre varit hemma.

Idag regnar det, jag är världens tröttaste och har precis masat mig ur soffan där jag legat sen jag klev upp i morse. Nu ska jag ta tag i lite disk och ge Tila sin ögonsalva. Får se om det blir något uppehåll i regnandet senare så att man kan ge sig ut på en liten prommis. Jag behöver lite luft idag känner jag...


Fredagsmys


Lördagsmiddag. Älgfilé och hasselbackspotatis


Igår kväll i väntan på taxin...

Hoppas ni som läser har en bra och skön söndag!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0