Torsdag

Dagarna bara rusar iväg och jag glömmer helt bort att blogga. Nu är det iallafall torsdag och snart helg igen. Ikväll kommer Patrik hem och jag tänkte försöka mig på ett pumppass innan då träningsvärken från måndagens pass äntligen börjar ge med sig. Så jäkla konstigt egentligen att man kan tappa så mycket stryka på bara några veckor? Men som tur är så går det ju snabbt att få den tillbaka... Till och med gårdagens promenad kändes jobbig, och det beror väl på att jag varit sjuk och legat på latsidan hela semestern. Men nu ska det bli ändring på det!

Igår var för övrigt en av de jobbigaste arbetsdagarna på länge. Så sjukt mycket att göra och bara en massa problem. Vi var överbemannade på vissa grejer och underbemannade på andra. Att det ska vara så svårt att se till att "rätt" personal finns på plats? Jag var helt slut när jag kom hem. Hoppas bara att inte den här dagen blir likadan.

Nä, nu ska här jobbas!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0