Förtursrea

Nu har jag slagit mig ner i soffan och sitter och planerar vad jag ska bjuda Patrik på till middag imorgon när han kommer hem. Något extra gott ska det bli då vi firar årsdag idag! Funderar på något grekiskt med kyckling och fetaost, kanske. Mums.

Ikväl har jag och Mia varit för förtursrean på Andreés. Och jag som typ aldrig brukar hitta något när det är rea kom faktiskt hem med både ett träningslinne och en jacka, allt för endast 250kr. Riktigt bra gjort om jag får säga det själv!


För ett par veckor sedan hade jag en välbehövlig garderobsrensning och då hittade jag bl.a denna tröja (som jag helt glömt att jag hade) långt därinne med prislappen kvar. Jag skäms nästan över hur mycket kläder jag har som bara ligger och aldrig blir använda. Så ett litet tips från mig - rensa era garderober lite då och då så blir ni säkert förvånade över hur mycket kläder ni egentligen har, och fundera på vad ni verkligen behöver innan nästa shoppingtur. Detta är något som jag själv skulle behöva bli påmind om, då jag är världsbäst på att köpa flera exemplar av i stort sett samma plagg, bara för att jag "glömt" att jag redan har det hemma... 

Nu har det precis börjat en film på Tv4Plus som jag tänkte kika lite på. Ha en trevlig kväll allihopa så hörs vi senare!

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0