Andra dagen

Jaha, då var man igång med vardagen igen efter en skön semester. Jag gjorde första arbetsdagen igår och det gick helt okej. Nu önskar jag bara att jag blir av med den jäkla förkylningen jag har dragits med de senaste veckorna. Jag börjar få träningsabstinens och vill kunna göra vardagliga saker (gå i trappor, hämta posten och annat) utan att bli så anfådd så det känns som jag sprungit flera kilometer.

Igår kom Lina förbi på lite fika och jag hade gjort en annanaspaj som vi två (själva) smällde i oss nästan allt utav (!!). Som sagt - jag måste bli frisk snart så jag kan röra på mig och äta en massa gott utan att få dåligt samvete. Nu sätter sig varenda extra kalori runt magen.

Nu ska dricka en kopp kaffe och hugga in på lite mail.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0