2009-08-14

Det är fredag, solen skiner och jag är på toppenhumör. Igår kväll gav jag mig ut på en joggingtur och det var väldigt skönt, men också väldigt jobbigt. Jag har hittat en sväng på ca 5-6 km, med många backar, som jag banne mig ska klara om några veckor. Igår var jag helt slut efter halva sträckan och i den sista backen (den längsta och brantaste) så tog det stopp och jag gick i raskt tempo resten av vägen hem. Ska kanske försöka mig på en sväng ikväll också, men jag är inte säker på att tiden räcker till. Ett besök i Tännviken är nämligen planerat efter jobbet och sedan ska det åkas hem och lagas middag. Jag har hittat ett recept på en mozarella-tomat paj som jag tänkte testa...

Imorgon, lördag, bär det troligtvis iväg till stan en sväng för lite shopping, bio och middag. 
 
Ha en bra dag!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0