Jag är hemma!

Hej på er! Vi är hemma från semestern sedan en vecka tillbaka, men det har inte riktigt funnits tid för bloggen förrän nu... Vi har iallafall haft det helt underbart. Bästa resan vi gjort hittills måste jag säga! Superfint hotell, bra service, ca 35-40 grader varje dag och en massa roliga utflykter runt om på Phuket... Jag längtar redan tillbaka!
Här kommer några bilder från de första dagarna...


Utsikt över Kata och Karon

  




James Bond Island

 






Phi phi Island

 
De flesta dagar avslutades med goda drinkarna nere vid stranden...


Jag har för tillfället världens segaste uppkoppling och orkar inte sitta
 och ladda upp fler bilder just nu... Men hoppas ni har en bra kväll!

Hej så länge! 




Kommentarer
Postat av: Mia

oj va fint! Jag måste få se alla bilder någon dag :)

2010-04-20 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0